Tarjoamme lainalaitteita niille asiakkaille, joilla on palvelusopimus Medidynen kanssa. Jos haluat lisätietoja palvelusopimuksistamme, täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun pian yhteyttä.
Medidynen huolto-osasto kattaa huollot ja korjaukset kaikkialla Pohjoismaissa.
Tekninen tuki tarjoaa huoltopalvelua kaikille Medidynen edustamille tuotteille. Teknikoillamme on pitkä kokemus lääkinnällisistä laitteista ja noudatamme aina valmistajan huolto- ja korjausohjeita.
Ota yhteyttä ja keskustellan miten voimme auttaa ja räätälöidä teidän organisaationne tarpeisiin sopiva huoltosopimus.
Ota yhteyttä puhelimitse +358 207 344 355
(maanantaista perjantaihin klo 08:00-16:00) tai lähetä meille viesti.
Philips Sleep & Respiratory Care (SRC) -tuotteiden oma huoltotiimi sijaitsee Suomessa. Tuemme asiakkaita kaikissa Philipsin SRC-tuoteratkaisuja koskevissa teknisissä kysymyksissä.
Valitse alla oleva painike, joka parhaiten kuvaa pyyntöäsi, ja ota yhteyttä huoltotiimiin.
Paikalliset koulutetut teknikkomme auttavat määräaikaishuolloissa, korjauksissa ja ennakkohuollossa. Huollot ja korjaukset tehdään pääsääntöisesti omassa huoltopisteessämme Vantaalla. Sovittaessa huollot voidaan tehdä myös paikan päällä asiakkaan toimipaikassa.
Koulutuksemme räätälöidään tarpeidenne mukaan. Koulutuksemme täyttävät lakisääteiset vaatimukset ja tavoitteena on laitteiden käytettävyyden ylläpitäminen ja parhaiden käytäntöjen jakaminen.
Haluatko ylläpitää ja kehittää laitteiden huoltoon liittyvää osaamistasi?
Medidyne-organisaationa on sertifioitu ISO 13485- ja ISO 14001 -standardien mukaisesti. Nämä sertifikaatit osoittavat, että meillä on tehokkaat järjestelmät hallitsemaan sekä yrityksen laatua että toimintamme ympäristövaikutuksia.
Tässä on kooste usein esitetyistä kysymyksistä vastauksineen. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa meihin yhteyttä suoraan puhelimitse tai sähköpostitse.
Onko mahdollista lainata laitteita?
Tarjoamme lainalaitteita niille asiakkaille, joilla on palvelusopimus Medidynen kanssa. Jos haluat lisätietoja palvelusopimuksistamme, täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun pian yhteyttä.
Miten ilmoitan laitteeseeni liittyvistä ongelmista?
Olemme pahoillamme, että sinulla on ongelmia laitteesi kanssa. Ilmoita ongelmasta tällä lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä pian.
Microlife verenpainemittari tarvitsee tarkkuustestin, kuinka toimin?
Medidynen huoltopiste Vantaalla suorittaa verenpainemittarille tarkkuustestin, jossa tarkastetaan sen toiminta ja mittaustarkkuus. Valitse alla oleva lomake, ja ohjaamme sinua eteenpäin.
Tiimimme on valmis auttamaan sinua.
Jos sinulla on kysyttävää tuotteesta, sen ominaisuuksista, ohjelmistosta tai muusta, ota yhteyttä – olemme valmiita palvelemaan sinua kaikessa huoltoon liittyvässä.