Tekninen tuki

Säännöllisesti huollettu laite kestää paremmin ja varmistaa optimaalisen suorituskyvyn. Huoltotiimimme on valmiina palvelemaan.

Pohjoismainen huolto-organisaatio

 

Medidynen huolto-osasto kattaa huollot ja korjaukset kaikkialla Pohjoismaissa.

Tekninen tuki tarjoaa huoltopalvelua kaikille Medidynen edustamille tuotteille. Teknikoillamme on pitkä kokemus lääkinnällisistä laitteista ja noudatamme aina valmistajan huolto- ja korjausohjeita.

Ota yhteyttä ja keskustellan miten voimme auttaa ja räätälöidä teidän organisaationne tarpeisiin sopiva huoltosopimus.

 

Pohjoismainen huolto-organisaatio

Kokeneet ja paikallisesti koulutetut teknikkomme tarjoavat

  • Tekninen koulutus ja kurssit
  • Korjaukset
  • Ohjelmistopäivitykset

  • Huoltosopimukset
  • Alkuperäiset varaosat ja tarvikkeet

Miten voimme auttaa?

 

Ota yhteyttä puhelimitse +358 207 344 355
(maanantaista perjantaihin klo 08:00-16:00) tai lähetä meille viesti.

Philips BiPAP A40 Pro kotiventilaattori
Philips SRC

Philips SRC -tuotteiden huolto ja korjaus

 

Philips Sleep & Respiratory Care (SRC) -tuotteiden oma huoltotiimi sijaitsee Ruotsissa. He tukevat asiakkaita Tanskassa, Ruotsissa ja Suomessa ja palvelevat kaikissa Philipsin SRC-tuoteratkaisuja koskevissa teknisissä kysymyksissä.

Valitse alla oleva painike, joka parhaiten kuvaa pyyntöäsi, ja ota yhteyttä tiimiin. Kirjoita kysymyksesi englanniksi tai ruotsiksi , sillä Philips SRC -tuotteiden huoltopalvelu sijaitsee Ruotsissa.

 

HUOLTOSOPIMUKSET

Varmista laitteen optimaalinen suorituskyky ja turvallisuus

 

Paikalliset koulutetut teknikkomme auttavat määräaikaishuolloissa, korjauksissa ja ennakkohuollossa. Huollot ja korjaukset tehdään pääsääntöisesti omassa huoltopisteessämme Vantaalla. Sovittaessa huollot voidaan tehdä myös paikan päällä asiakkaan toimipaikassa.

 

Huoltosopimukset
Räätälöidyt tekninen koulutusohjelmat
TEKNINEN KOULUTUS

Räätälöidyt koulutusohjelmat tiimillesi

 

Koulutuksemme räätälöidään tarpeidenne mukaan. Koulutuksemme täyttävät lakisääteiset vaatimukset ja tavoitteena on laitteiden käytettävyyden ylläpitäminen ja parhaiden käytäntöjen jakaminen.

Haluatko ylläpitää ja kehittää laitteiden huoltoon liittyvää osaamistasi?

 

Medidyne on ISO-sertifioitu

Medidyne on ISO-sertifioitu

 

Medidyne-organisaationa on sertifioitu ISO 13485- ja ISO 14001 -standardien mukaisesti. Nämä sertifikaatit osoittavat, että meillä on tehokkaat järjestelmät hallitsemaan sekä yrityksen laatua että toimintamme ympäristövaikutuksia.

 

Usein kysytyt kysymykset

 

Tässä on kooste usein esitetyistä kysymyksistä vastauksineen. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa meihin yhteyttä suoraan puhelimitse tai sähköpostitse.

Onko mahdollista lainata laitteita?

Tarjoamme lainalaitteita niille asiakkaille, joilla on palvelusopimus Medidynen kanssa. Jos haluat lisätietoja palvelusopimuksistamme, täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Miten ilmoitan laitteeseeni liittyvistä ongelmista?

Olemme pahoillamme, että sinulla on ongelmia laitteesi kanssa. Ilmoita ongelmasta tällä lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä pian.

Huolto ja vikailmoitukset

Microlife verenpainemittari tarvitsee tarkkuustestin, kuinka toimin?

Medidynen huoltopiste Vantaalla suorittaa verenpainemittarille tarkkuustestin, jossa tarkastetaan sen toiminta ja mittaustarkkuus. Valitse alla oleva lomake, ja ohjaamme sinua eteenpäin.

Microlife verenpainemittarin tarkkuustesti

Ota yhteyttä

Tiimimme on valmis auttamaan sinua.

Keskustele paikallisen teknisen asiantuntijan kanssa

Jos sinulla on kysyttävää tuotteesta, sen ominaisuuksista, ohjelmistosta tai muusta, ota yhteyttä – olemme valmiita palvelemaan sinua kaikessa huoltoon liittyvässä.

Aapo Hakuli

Technical Specialist

Henri Laine

Technical Specialist

Owen Willberg

Technical Specialist

Tommi Laitinen

Technical Specialist

Juho Häkkinen

Technical Customer Specialist

Mika Säde

Project Manager

Tobias Ströberg

Nordic Service & Quality Manager